fbpx

Mindset under en kampagne

En god velstruktureret, veltilrettelagt og veleksekveret kampagne er guld værd for din business og det som kan tage dig fra en lille hobbyvirksomhed til et full blown succesfuld business imperium, meeeen -

En god velstruktureret, veltilrettelagt og veleksekveret kampagne er guld værd for din business og det som kan tage dig fra en lille hobbyvirksomhed til et full blown succesfuld business imperium, meeeen – en lancering er ikke for sarte sjæle. Det er lidt af en ekstremsport og den store ildprøve (eller i hvert fald en af dem), når du skal begive dig ud på din iværksætter rejse.

En ambitiøs kampagne er mentalt hård, især hvis det er din egen business, fordi din selvtillid (og øh hele din eksistensberettigelse som iværksætter) også er i spil.

Det kræver næsten lige så meget at lave en god kampagne, som det gør at skabe et online produkt eller skrive en bog rent arbejdsmæssigt.

Det er vigtigt at du er godt forberedt under din lancering, fordi du gerne skal være i et high vibe og magnetisk mindset, når du sælger. (Som om det ikke var svært nok i forvejen).

Det kan være vanvittigt svært, når man samtidig kæmper med sine øvre grænser, aka. full blown stress, psykosomatisk symptomer, energiforladthed, angstanfald mm.) har en milliard bolde i luften og hele tiden skal pivotere og tilpasse sin strategi til situationen.

I værste fald, så ender du som min tidligere partner Tina og jeg under vores første lancering med at falde helt fra hinanden. Hvilket aldrig er sjovt og en masse arbejde og penge som spildes på gulvet.

Men heldigvis behøver det ikke ende sådan for dig, så længe du bare tager dine forholdsregler. Her har du mine bedste råd til, hvordan du tæmmer dit mindset under en krævende kampagne.

#1 Planlægning og forberedelse

Vær ude i god tid. Planlægning og god forberedelse tager noget af trykket. Hav forskelligt materiale klart, så du kan pivoterere og skifte retning, skulle der blive brug for det undervejs. Ekstra arbejde ja, men guldværd når alle er mega stresset og løber rundt uden hoved.

Træn op til lanceringen som var det et marathon. Spis sundt, gå i træningscenter ect. Gør hovedrent derhjemme og bliv bedste venner og fedt tykt for din barnepige, mor, svigerinde og hvem der nu ellers kan hjælpe dig og sørg for at familien har kærlighedskontoen heeelt fuldt op. Du har brug for stamina og støtte.

#2 Pas på dig selv

Pas på dig selv og dit mentale helbred.

Forbered dig på møder med din øvre grænse. Du vil møde den med ret stor sandsynlighed. Rigtig grimme adfærdsmønstre og indre dæmoner kan komme frem (stress, konfliktopsøgende adfærd, angst og depression, misbrug af rusmidler, spiseforstyrrelser, eskapisme you name it), så hav en plan på forhånd, forvent at det kommer og sæt tid og hjælp af til det. Her er det vigtigt at du kender dig selv og ved hvordan du reagere når du bliver presset til det yderste på din eksistens. Det kan især være når tingene ikke går som forventet, når tingene bliver presset og du ikke når de mål du havde sat dig for, på trods af en ihærdig indsats.

Brug Manifesteringsmetoder hver dag for at forblive High vibe og undgå for alt i verden negativ påvirkning udover det, som naturligt følger med under en kampagne. Hvis du kommer ind i en negativ spiral, så skal du ud af den igen hurtigst muligt for ikke at påvirke resultatet negativt yderligere.

#3 Få hjælp og støtte

Sidst men ikke mindst, så sørg for at have en kampagnestrateg med på rejsen, som har gået vejen selv og selv stået i en situation OG hvor det var hendes EGEN business som var på spil, så du også kan få mindset støtten undervejs. Det er sååå vigtigt.

Om SheBoss

Hej, mit navn er Trine og jeg hjælper kvindelige iværksættere og selvstændige med at udvikle og vækste deres forretning digitalt og samtidigt bygge et stærkt mindset, som kan stå igennem alle de rucheture iværksætterlivet byder på.

Den bedste måde jeg kan hjælpe dig på er gennem mit Business Suite-forløb, hvor vi sammen lægger en skræddersyet salgs- og markedsføringsstrategi for, hvordan du vækster din business, så du ved præcist hvad du skal gøre.