Forløbet består af 6 moduler, som strækker sig over de 8 uger.
Vi starter ud med at lægge en skræddersyet plan for forløbet, som fungerer for dig og der hvor du er i din business.
Du hjælpes og guides under forløbet via 1:1 sessionerne, undervisningsvideoerne og support-beskederne.
Målet er at du fremover vil styre salgs- og markedsføringsaktiviteterne i din business med sikker hånd og dermed kunne vækste din drømmebusiness.
Her i det første modul skal vi starte med at lægge det fundament, vores markedsføringsstrategi skal bygge på, nemlig den geniale ide.
Vi starter altså med at tage et godt og grundigt kig på din forretningside og skal i den forbindelse tale om hvordan du undersøger markedet og samtidig finde ud af, hvordan du bedst bruger dine særlige egenskaber og talenter i din forretning.
Vi skal desuden kigge på din konkurrencesituation. Vi skal undersøge dine konkurrenter ved at studere deres materiale og markedsføring via en konkurrentanalyse.
Til sidst, så skal vi tale om din position på markedet i forhold til konkurrencen og om den unikke løsning som gør, at dit produkt skiller sig ud fra konkurrenternes.
I modul II er vi stadig i gang med at lægge fundamentet for din markedsføringsstrategi.
I første modul kiggede vi din ide efter i sømmene og begyndte med at få styr på nogle af de elementer, vi skal have på plads for at skabe et stærkt brand.
Vi skal i dette modul arbejde videre med dit brand og kigge på dit branding kit og din hjemmeside, men først skal vi arbejde mere med dit mindset.
Vi skal se på, hvordan du kan bruge manifestering til at hjælpe dig med at nå dine mål og så skal vi undersøge, hvordan du kan arbejde dig igennem nogle af de svære mentale udfordringer, du stensikkert vil møde på din vej, når du begynder at vækste.
Til sidst så skal vi så småt til at gå i gang med at udforme din endelige strategi og skal i den forbindelse have styr på vores kunderejse og du får en lille introduktion til hvad indholdsmarkedsføring går ud på.
Vi skal i dette modul lægge en digital strategi for din virksomhed med udgangspunkt i kunderejsen og salgstragten, men først skal vi kigge på hvordan du kan løfte din energi, gå op i niveau og dermed forbedre chancerne for at skabe vækst i din forretning.
I det her modul får du et overblik over de forskellige kanaler og muligheder, så vi kan tage de helt rigtige beslutninger når vi lægger din strategi og bygger din funnel.
I dette modul skal vi til at producere det indhold, vi skal bruge i vores markedsføring til at tiltrække drømmekunderne.
Vi starter med at gennemgå, hvordan du kan bruge din personlige historie og historiefortælling til både at forme din fremtid men også til at connecte med dine drømmekunder.
Derefter gennemgår vi hele den proces, vi skal igennem, når vi skaber indhold, for at kunne lave godt indhold, som understøtter vores overordnede omsætningsmål. Lige fra idebrainstorm til de specifikke indholdsformater.
Så alt i alt et modul, hvor vi skal have tænkehatten på og have ærmerne smøget op.
I det her modul skal vi arbejde med at tiltrække potentielle kunder til dine kanaler og ind i din funnel. Det gør vi ved hjælp af det man kalder en lead magnet.
Det kan være at du skal starte helt fra start med udgangspunkt i nogle af dine indholdsideer eller det kan være at du allerede har en lead magnet, som du kan bruge.
Vi skal dog allerførst starte med at se på et kraftfuldt redskab, som du kan tage frem, når du begynder med at ramme nogle af de her begrænsende overbevisninger og tingene bliver svært, nemlig et manifesto, som du kan bruge til at omforme og destruere negative tanker.
Derudover, så skal du have skrevet nogle email sekvenser.
Helt grundlæggende, så skal du have nogle emails klar til dem, som bestiller din lead magnet og du skal have en række salgsemails klar, så du kan komme i gang med at sælge dit produkt.
I det 6. og sidste modul skal vi kigge på, hvordan du sælger dine produkter.
Vi starter med at tale om, hvordan du kan tilgå det sidste led i manifesteringsprocessen, nemlig det at række ud til andre mennesker, som kan hjælpe dig på din vej.
Du får en strategi som både virker indenfor salg, men også hvis du vil skabe nye kontakter, nye samarbejdspartnere, investorer mm.
Vi skal omkring praktiske emner, sådan som hvordan du skriver tekst til en landingsside, altså denne her salgsside til dine produkter, dine freebies og webinarer.
Vi skal også kigge på, hvad det gode tilbud indeholder, så salgsprocessen bliver en leg, hvadenten det er en live-præsentation eller produktpræsentationen på din landingsside.
Til sidst skal vi kigge på dit pengemindset. Hvordan er det med til at forme din adfærd og i sidste ende dine resultater? Og hvad kan du helt konkret gøre for at arbejde mere med at kultivere det helt rigtige mindset.
Vil du gerne vide hvad du kan forvente af forløbet? Læs hvordan vi har hjulpet kvinder med at bygge deres drømmebusiness.
Glade kunder er nemlig alfa og omega for os. Vi går gerne den ekstra mil for dig og din virksomhed, så du får fantastiske resultater og ser din drømmebusiness blive pustet til live for øjnene af dig.
Det her er den hjemmeside vi hjalp Mette med at bygge til hendes business
Mette fik desuden hjælp til sin visuelle identitet, så hun kan føle sig sikker på sit produkt, når hun skal ud og præsentere det til sine kunder.
Mette fik hurtigt sit første salg og lige nu går hendes super skønne shower steamers som varme brød hos skønhedsklinikkerne på Sjælland og flere aftaler er på vej.
Se Mette’s side live på loveshowers.dk
“…HAR NÅET MIT MÅL Er nu nået op på 20 forhandlere og ud over mig selv er der kun EN at takke og det er dig, så TAK!!! Har sådan glædet mig til jeg kunne skrive denne besked til dig
Næste mål stjernerne!!”
ex. moms